![]() |
ابزار قید انیمیشن دو بعدی - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتمان انجمن کتیای ایران (http://irircatia.ir/forum) +-- انجمن: Mechanical Design (http://irircatia.ir/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- انجمن: محیط Sketcher (http://irircatia.ir/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- موضوع: ابزار قید انیمیشن دو بعدی (/showthread.php?tid=172) |
ابزار قید انیمیشن دو بعدی - mojtaba mohammadnia - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵ سلام.چطور میشه برای قید animate دو تا یا چند تا زاویه رو به عنوان پارامتر ورودی در نظر گرفت و یک انیمیشن دو بعدی رو شییه سازی کرد؟ RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - shahrooz - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵ (۱۳۹۰/۱۲/۱۵)mojtaba mohammadnia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. این دو تا فایل کامل جوابتونو میده. RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - mojtaba mohammadnia - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶ ممنون.توی این فایلها یک زاویه به عنوان پارامتر ورودی در نظر گرفته می شد ولی من منظورم اینه که مثلا سه تا زاویه به عنوان پارامتر ورودی در نظر گرقته بشن بعد برای هر کدوم بازه ی مختلفی در نظر بگیرم تا همزمان دوران کنن. RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - shahrooz - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶ (۱۳۹۰/۱۲/۱۶)mojtaba mohammadnia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. به نظرتون میشه این کار رو تو دو بعدی انجام داد؟ از محیط dmu kinematic چرا استفاده نمی کنین؟ RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - shahbaazi - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷ (۱۳۹۰/۱۲/۱۶)shahrooz نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. سلام بهترین و راحت ترین راه حل شما محیط dmu kinematic هستش که اونجا یک مکانیزم تولید کنین RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - mojtaba mohammadnia - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰ من تا حالا کار دو بعدی توی محیط kinematic انجام ندادم لطفا راهنمایی کنید RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - Novin - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰ (۱۳۹۰/۱۲/۱۵)mojtaba mohammadnia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. برای شبیه سازی چند پارامتر بصورت دوبعدی در محیط Sketcher یا با فرمولار یا fog یا Macro می توان این کار را انجام داد. البته بسته به نوع کار بهترین را انتخاب می کنیم. RE: ابزار قید انیمیشن دو بعدی - shahrooz - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰ (۱۳۹۰/۱۲/۲۰)mojtaba mohammadnia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. سلام کار در محیط kinematic به صورتیه که شما یه قطعه رو تو محیط مونتاژ اسمبل می کنین.بعد باید بیاین و تو این محیط براش قید گذاری رو انجام بدین. اساس کار تو این محیط رو می تونم بگم صفر کردن درجه آزادیه(DOF=0). شما شکلتون رو ضمیمه کنین تا تو این محیط متحرک سازی بشه بعد رو کار توضیح بدم بهتون. |