شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.


Rendering
زمان کنونی: ۱۴۰۴/۰۵/۱۶، 07:26:58
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mj.sarfi
آخرین ارسال: Novin
پاسخ 2
بازدید 2652

 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rendering
نویسنده پیام
mj.sarfi آفلاین
EL Matador
**

ارسال‌ها: 40
موضوع‌ها: 31
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۶-۱۳۹۲
اعتبار: 0
سپاس ها 6
سپاس شده 6 بار در 6 ارسال

#1
Rendering
سلام

من یه قطعه پیچیده (میل لنگ) طراحی کردم بعد رفتم توی key shot رندر بگیرم
تازه یادم اومد part body استفاده نکردم برای همین همه جسم یه رنگ میشه ولی من میخوام از دو material استفاده کنم. نمودار درختی هیلی پیچده و طولانی برای همین نشد insert part body کنم

امکان داره سطح این جسم رو با ]kn surface پوشش داد بعد part body رو hide کرد و سپس ازون surface رندر گرفت؟چون keyshot, surfaceها رو متمایز از هم تلقی میکنه

Never Say Never
۱۳۹۳/۰۶/۰۴
ارسال‌ها پاسخ
Novin آفلاین
مدیر انجمن کتیای ایران
*******

ارسال‌ها: 2,497
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 126
سپاس ها 162
سپاس شده 677 بار در 584 ارسال

#2
RE: Rendering
بله راه زیاده، شما می تونید توی یک Body دیگه یک سطح ایجاد کنید سپس یک offset بک میلی متر هم بگیرید که هم سطح Part نشه، یا کپی از PartBody تون را در یک Part یا Body دیگه ایجاد کنید سپس بخش های مجزا را با یک سطح در PartDesign با ابزار Split برش بزنید.
۱۳۹۳/۰۶/۰۵
ارسال‌ها پاسخ


پرش به انجمن:

صفحه‌ی تماس تالار گفتمان سایت کتیای ایران بازگشت به بالا بایگانی پیوند سایتی RSS