![]() |
Body ها و رندرینگ - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتمان انجمن کتیای ایران (http://irircatia.ir/forum) +-- انجمن: تالارهای آزاد (http://irircatia.ir/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- انجمن: گفتگوی آزاد انجمن کتیا (http://irircatia.ir/forum/forumdisplay.php?fid=27) +--- موضوع: Body ها و رندرینگ (/showthread.php?tid=2014) |
Body ها و رندرینگ - وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ سلام خسته نباشید چرا بادی هایی که در زیر شاخه بادی اصلی ساخته می شن و جنس متفاوتی دارند توی رندرینگ، با جنس خودشون نشون داده نمیشن؟؟ RE: Body ها و رندرینگ - Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ سلام منظورتون از زیر شاخه body اصلی اینه که body های ایجاد شده بعد از add یا assemble شدن به زیرمجموعه partbody اصلی میرن؟؟ RE: Body ها و رندرینگ - وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ بله دقیقا همون بادی ها! RE: Body ها و رندرینگ - Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ بخاطر اینکه بادی های ثانویه ایجاد شده بعد از اعمال ابزار های جعبه ابزار بولین ، جزئی از بادی اصلی میشن و به نوعی زیرمجموعه اون قرار میگیرن ، چه متریال داشته باشن چه نداشته باشن ، متریال بادی اصلی بهشون اعمال میشه بایدم اینجوری باشه چون دیگه مستقل نیستن و ماهیتشون وابسته به بادی اصلی میشه... RE: Body ها و رندرینگ - وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ نکته ی جالبیه! پس حین طراحی باید به این موضوع توجه کنیم چون درصورتی که قرار بر انجام رندرینگ و یا مثلا آنالیز قطعات داشته باشیم باید بادی ها در شاخه های جدا از هم باشن و نه زیر شاخه ی هم! و این جاست که پیرو فرمایش قبلیتون استفاده از قیود محیط پارت دیزاین اهمیت پیدا میکنه. ممنونم از توضیحتون آقای حافظی |