شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
تالار گفتمان انجمن کتیای ایران
Body ها و رندرینگ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتمان انجمن کتیای ایران (http://irircatia.ir/forum)
+-- انجمن: تالارهای آزاد (http://irircatia.ir/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد انجمن کتیا (http://irircatia.ir/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+--- موضوع: Body ها و رندرینگ (/showthread.php?tid=2014)



Body ها و رندرینگ - وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸

سلام خسته نباشید
چرا بادی هایی که در زیر شاخه بادی اصلی ساخته می شن و جنس متفاوتی دارند توی رندرینگ، با جنس خودشون نشون داده نمیشن؟؟


RE: Body ها و رندرینگ - Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸

سلام

منظورتون از زیر شاخه body اصلی اینه که body های ایجاد شده بعد از add یا assemble شدن به زیرمجموعه partbody اصلی میرن؟؟


RE: Body ها و رندرینگ - وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹

بله دقیقا همون بادی ها!


RE: Body ها و رندرینگ - Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹

بخاطر اینکه بادی های ثانویه ایجاد شده بعد از اعمال ابزار های جعبه ابزار بولین ، جزئی از بادی اصلی میشن و به نوعی زیرمجموعه اون قرار میگیرن ، چه متریال داشته باشن چه نداشته باشن ، متریال بادی اصلی بهشون اعمال میشه

بایدم اینجوری باشه چون دیگه مستقل نیستن و ماهیتشون وابسته به بادی اصلی میشه...


RE: Body ها و رندرینگ - وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰

نکته ی جالبیه! پس حین طراحی باید به این موضوع توجه کنیم چون درصورتی که قرار بر انجام رندرینگ و یا مثلا آنالیز قطعات داشته باشیم باید بادی ها در شاخه های جدا از هم باشن و نه زیر شاخه ی هم! و این جاست که پیرو فرمایش قبلیتون استفاده از قیود محیط پارت دیزاین اهمیت پیدا میکنه.
ممنونم از توضیحتون آقای حافظی