شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.


چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
زمان کنونی: ۱۴۰۴/۰۴/۰۷، 20:04:37
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: padideh_hs
آخرین ارسال: Novin
پاسخ 6
بازدید 5866

 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
نویسنده پیام
padideh_hs آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 18
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۲
اعتبار: 0
سپاس ها 8
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

#1
چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
میشه توضیح بدید چگونه در کتیا پیچ و مهره را رسم میکنیم؟
2- برای رسم رزوه باید چه کار کرد؟
3- برای استفاده از دستور شافت نیاز به یک خط محور داریم اگر بخواهیم غیر از محورهای H V استفاده کنیم خط محور را در محیط پارت نشان نمیدهد باید چه کار کرد؟
با تشکر
۱۳۹۲/۰۹/۱۷
ارسال‌ها پاسخ
Novin آفلاین
مدیر انجمن کتیای ایران
*******

ارسال‌ها: 2,497
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 126
سپاس ها 162
سپاس شده 677 بار در 584 ارسال

#2
RE: چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
1. پیچ و مهره را می توانید از کاتالوگ در محیط مونتاژ وارد کنید.
2. یا استاندارد ترسیم کنید با ابزاری که در جعبه ابزار Dress Up Feature وجود دارد که البته بصورت سه بعدی قابل رئویت نیست یا با ابزار Helix سپس Slot کردن مقطع
3. محور را در همان دوبعدی باید ترسیم نمایید.
۱۳۹۲/۰۹/۱۷
ارسال‌ها پاسخ
 سپاس شده توسط Mechanic.vahab ، padideh_hs
padideh_hs آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 18
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۲
اعتبار: 0
سپاس ها 8
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

#3
RE: چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
خب محور را در دو بعدی مسلما ترسیم میکنم ولی برای هنگام اجرای دستور شافت نه میشه در درخت طراحی هست شماره محور را پیدا و انتخاب کرد یا اینکه شما در نظر بگیرید ما دو تا محور داشته باشیم و بخوایم این دستور حول یکی اش انجام بشه به مشکل می خوریم؟
۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ارسال‌ها پاسخ
Novin آفلاین
مدیر انجمن کتیای ایران
*******

ارسال‌ها: 2,497
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 126
سپاس ها 162
سپاس شده 677 بار در 584 ارسال

#4
RE: چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
شما برای هر Sketch بیشتر از یک محور حق ترسیم ندارید، در واقع پس از ترسیم هر محور، محور های قبلی خود بخود به خط چین تبدیل می شود. همان محور آخر محور دورانی شکل شما برای ابزار Shaft می باشد.
۱۳۹۲/۰۹/۲۲
ارسال‌ها پاسخ
 سپاس شده توسط padideh_hs
padideh_hs آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 18
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۲
اعتبار: 0
سپاس ها 8
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

#5
RE: چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
شرمنده یک سوال دیگر در محیط sketch دستور offsset یا scale با اجرای آن ها قید های جسم مثلا برای افست نمی مانند و باید دوباره قید گذاری کرد راهی نداره که قید ها همراه با جسم آفست شوند یا برای rotate کردن چند دایره روی دایره دیگر دقیقا همین مشکل هست؟
۱۳۹۲/۰۹/۲۵
ارسال‌ها پاسخ
Novin آفلاین
مدیر انجمن کتیای ایران
*******

ارسال‌ها: 2,497
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 126
سپاس ها 162
سپاس شده 677 بار در 584 ارسال

#6
RE: چند اشکال جزئی در محیط سه بعدی
نه متاسفانه باید مجدد قید گذاری نمایید
۱۳۹۲/۰۹/۲۵
ارسال‌ها پاسخ
 سپاس شده توسط padideh_hs


پرش به انجمن:

صفحه‌ی تماس تالار گفتمان سایت کتیای ایران بازگشت به بالا بایگانی پیوند سایتی RSS