شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.


Body ها و رندرینگ
زمان کنونی: ۱۴۰۴/۰۴/۲۶، 14:48:36
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: وحیدار
آخرین ارسال: وحیدار
پاسخ
بازدید 4418

 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Body ها و رندرینگ
نویسنده پیام
Alihafezikia آفلاین
علی حافظی کیا
*******

ارسال‌ها: 539
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۷-۱۳۹۱
اعتبار: 20
سپاس ها 7
سپاس شده 193 بار در 168 ارسال

#4
RE: Body ها و رندرینگ
بخاطر اینکه بادی های ثانویه ایجاد شده بعد از اعمال ابزار های جعبه ابزار بولین ، جزئی از بادی اصلی میشن و به نوعی زیرمجموعه اون قرار میگیرن ، چه متریال داشته باشن چه نداشته باشن ، متریال بادی اصلی بهشون اعمال میشه

بایدم اینجوری باشه چون دیگه مستقل نیستن و ماهیتشون وابسته به بادی اصلی میشه...

...We all have a UNIQUE ROLE in the world...Find and do it with your high performance
۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ارسال‌ها پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
Body ها و رندرینگ - توسط وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
RE: Body ها و رندرینگ - توسط Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
RE: Body ها و رندرینگ - توسط وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
RE: Body ها و رندرینگ - توسط Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
RE: Body ها و رندرینگ - توسط وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰

پرش به انجمن:

صفحه‌ی تماس تالار گفتمان سایت کتیای ایران بازگشت به بالا بایگانی پیوند سایتی RSS