شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.


Body ها و رندرینگ
زمان کنونی: ۱۴۰۴/۰۴/۲۶، 02:27:10
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: وحیدار
آخرین ارسال: وحیدار
پاسخ
بازدید 4405

 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Body ها و رندرینگ
نویسنده پیام
وحیدار آفلاین
وحید گلی
**

ارسال‌ها: 36
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: ۰۹-۰۷-۱۳۹۳
اعتبار: 0
سپاس ها 10
سپاس شده 10 بار در 7 ارسال

#5
RE: Body ها و رندرینگ
نکته ی جالبیه! پس حین طراحی باید به این موضوع توجه کنیم چون درصورتی که قرار بر انجام رندرینگ و یا مثلا آنالیز قطعات داشته باشیم باید بادی ها در شاخه های جدا از هم باشن و نه زیر شاخه ی هم! و این جاست که پیرو فرمایش قبلیتون استفاده از قیود محیط پارت دیزاین اهمیت پیدا میکنه.
ممنونم از توضیحتون آقای حافظی
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۳/۱۲/۱۰، توسط وحیدار.)
۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ارسال‌ها پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
Body ها و رندرینگ - توسط وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
RE: Body ها و رندرینگ - توسط Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
RE: Body ها و رندرینگ - توسط وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
RE: Body ها و رندرینگ - توسط Alihafezikia - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
RE: Body ها و رندرینگ - توسط وحیدار - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰

پرش به انجمن:

صفحه‌ی تماس تالار گفتمان سایت کتیای ایران بازگشت به بالا بایگانی پیوند سایتی RSS