شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.


بررسی راکت بدمينتون
زمان کنونی: ۱۴۰۴/۰۴/۰۹، 18:41:35
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: عليرضا ميرانی
آخرین ارسال: shahbaazi
پاسخ 7
بازدید 8900

 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی راکت بدمينتون
نویسنده پیام
عليرضا ميرانی آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: ۱۳-۰۱-۱۳۹۱
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال

#1
بررسی راکت بدمينتون
جناب نوين
لطفا" بررسی و اضهار نظر فرماييد.
با تشکر- ميرانی
۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ارسال‌ها پاسخ
Novin آفلاین
مدیر انجمن کتیای ایران
*******

ارسال‌ها: 2,497
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 126
سپاس ها 162
سپاس شده 677 بار در 584 ارسال

#2
RE: بررسی راکت بدمينتون
(۱۳۹۱/۰۲/۱۲)عليرضا ميرانی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جناب نوين
لطفا" بررسی و اظهار نظر فرماييد.
با تشکر- ميرانی


1. در شکل دمبلی اندازه ماکس تو ماکس 40mm می باشد.
2.اندازه بیضی بدنه اصلی نیز از sweep های اتصال دهنده به دسته بزرگ تر می باشد
۱۳۹۱/۰۲/۱۳
ارسال‌ها پاسخ
ali.sadjadifar آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 45
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 2 بار در 2 ارسال

#3
RE: بررسی راکت بدمينتون
برای طراحی قسمت سیم کشی راکت چه راهکارهایی هست؟
من Sweep حول یک محور با شعاع 1 و همچنین Extrude یک مقطع دایره ای رو امتحان کردم اما موقع Pattern کردن دکمه ی Keep Specification خاموشه و نمیتونم به درستی Pattern کنم. ممنون میشم راهنمایی کنن دوستان.
۱۳۹۱/۰۳/۳۰
ارسال‌ها پاسخ
shahbaazi آفلاین
Member
***

ارسال‌ها: 146
موضوع‌ها: 25
تاریخ عضویت: ۱۲-۱۱-۱۳۹۰
اعتبار: 5
سپاس ها 5
سپاس شده 15 بار در 13 ارسال

#4
RE: بررسی راکت بدمينتون
شما باید این قسمت و تو محیط part رسم کنی
با shape نمیشه اینو رسم کرد
۱۳۹۱/۰۳/۳۰
ارسال‌ها پاسخ
Novin آفلاین
مدیر انجمن کتیای ایران
*******

ارسال‌ها: 2,497
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 126
سپاس ها 162
سپاس شده 677 بار در 584 ارسال

#5
RE: بررسی راکت بدمينتون
(۱۳۹۱/۰۳/۳۰)ali.sadjadifar نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای طراحی قسمت سیم کشی راکت چه راهکارهایی هست؟
من Sweep حول یک محور با شعاع 1 و همچنین Extrude یک مقطع دایره ای رو امتحان کردم اما موقع Pattern کردن دکمه ی Keep Specification خاموشه و نمیتونم به درستی Pattern کنم. ممنون میشم راهنمایی کنن دوستان.

بستگی داره چه جوری بخوای بکشی، اگه به حالت یک توری متقاطع باشه، می شه از Pad بعد Pattern استفاده کرد، ولی نکته اش اینه که برای اینکه Keep Specification رو بشه تو Pattern روشن کرد، که Pad ها Up to Next بشن، باید تو دوتا Body زیر Part Body اصلی بدنه راکت رو کپی کرد، در هر کدام از Body ها یک بار Pad بعد Pattern در جهات مختلف داد، در انتها به بدنه اصلی Add کرد.

اگر حالت توری که بافته شده است رو بخواین دربیارین روش فرق میکنه، باید ابتدا مسیر را ایجاد کند تحت مسیر Rib کنید، بعد Pattern در دو جهت، در دو مرحله متفاوت، بعد بخش اضافی را با ترسیم یک بیضی مطابق شکل اصلی به سمت بیرون Pocket کنید.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۱/۰۳/۳۱، توسط Novin.)
۱۳۹۱/۰۳/۳۱
ارسال‌ها پاسخ
ali.sadjadifar آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 45
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۱۰-۰۸-۱۳۹۰
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 2 بار در 2 ارسال

#6
RE: بررسی راکت بدمينتون
(۱۳۹۱/۰۳/۳۱)novin نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(۱۳۹۱/۰۳/۳۰)ali.sadjadifar نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای طراحی قسمت سیم کشی راکت چه راهکارهایی هست؟
من Sweep حول یک محور با شعاع 1 و همچنین Extrude یک مقطع دایره ای رو امتحان کردم اما موقع Pattern کردن دکمه ی Keep Specification خاموشه و نمیتونم به درستی Pattern کنم. ممنون میشم راهنمایی کنن دوستان.

بستگی داره چه جوری بخوای بکشی، اگه به حالت یک توری متقاطع باشه، می شه از Pad بعد Pattern استفاده کرد، ولی نکته اش اینه که برای اینکه Keep Specification رو بشه تو Pattern روشن کرد، که Pad ها Up to Next بشن، باید تو دوتا Body زیر Part Body اصلی بدنه راکت رو کپی کرد، در هر کدام از Body ها یک بار Pad بعد Pattern در جهات مختلف داد، در انتها به بدنه اصلی Add کرد.

اگر حالت توری که بافته شده است رو بخواین دربیارین روش فرق میکنه، باید ابتدا مسیر را ایجاد کند تحت مسیر Rib کنید، بعد Pattern در دو جهت، در دو مرحله متفاوت، بعد بخش اضافی را با ترسیم یک بیضی مطابق شکل اصلی به سمت بیرون Pocket کنید.

ممنونم، یه جورایی کلک زدم اما کار انجام شد، من توی Shape Design تور رو طراحی کرده بودم همون رو آوردم توی Part و Close Surface کردم بعد یک بیضی کشیدم هم اندازه ی داخل زه راکت و با اون بیضی Pocket کردم جواب داد ظاهرا فقط حجم فایل حدود 5 مگابایت هست نشد آپلود کنم
فقط یک نکته اینکه میخوام راکت توخالی باشه با Shell نمیشه ظاهرا چون سطحی رو برای Remove ندارم، چه راهکاری پیشنهاد میکنین؟
۱۳۹۱/۰۴/۰۱
ارسال‌ها پاسخ
shahbaazi آفلاین
Member
***

ارسال‌ها: 146
موضوع‌ها: 25
تاریخ عضویت: ۱۲-۱۱-۱۳۹۰
اعتبار: 5
سپاس ها 5
سپاس شده 15 بار در 13 ارسال

#7
RE: بررسی راکت بدمينتون
سلام
خوب بجای Close Surface،،،از thickness استفاده کن
۱۳۹۱/۰۴/۰۱
ارسال‌ها پاسخ


پرش به انجمن:

صفحه‌ی تماس تالار گفتمان سایت کتیای ایران بازگشت به بالا بایگانی پیوند سایتی RSS